Welcome to my blog..

Thursday, 23 August 2012

Family Dinner!!!!

Salam raya diucapkan kepada semua!!..

Alhamdulillah raye dah sambut..Raye pertma ceq kat teluk intan, perak an raye kedua an seterusnye kat Pendang, kedah...
Duit raye pon dapat jugak even tak cam dulu sebab ramai lagi adik sedare yang bratur nak duit raye..
Mengalah la jugak..peluang dorg kan..huhuhuhu..Tahun ni raye family belah ayah yang kat kedah tuuu ramai2 mengidam nak makan satay reunion neh!...bukan apa banyak faedah wat satay beramai-ramai...
Memeng terrbaik ler..malam raye orang dok bakar mercun..berasap sane berasap sini..rumah tok kami ni berasap jugak tapi asap bakar satay..hahaha...adik2 sedara aku nie sumenye hyperaktif!..kekdang nak bagi penampar je ble dorg dok wat hingak!!..ada ke orang dok azan depa g bakaq mercun!!..Umah tok aku 2 plak berdepan dgn surau..mmg wat Naya la org kedah kata..
4 hari aku dok kedah aku pon nak bole berbhasa utara..hahahha..min an wafa..leh la kite berbhs an berpidato sesame!!...okla aku nak g melawat umah sedare dlu..tahun ni abang sedare aku ni nak bertunang..huhuhu,,muka punye pmalu jumpe kteorg..pirah!!!..memalu lak kome..
Ok..Mak ak pun nak brtolak gi pahang..hahaha..[e agy leh la jejalan..huhuhu...jahat ckit..
Mak tak de naik tanduk yer...ermm ok babai!!

No comments:

Post a Comment